Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51492
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorMai, Đức Khánh
dc.date.accessioned2023-12-26T01:07:20Z-
dc.date.available2023-12-26T01:07:20Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=343093en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51492-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Tài Chính - 2022 - no.778 - tr.14-17 - ISSN.2615-8973en
dc.subjectTạp chí Tài Chínhen
dc.titleHướng đến mô hình hải quan thông minh, nâng cao chất lượng phục vụ người dân, doanh nghiệp = Vietnam Customs: Looking at a smart customs model, improving service quality for people and businessesen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv133S7782022014.pdf
  • Size : 617,87 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.