Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLý, Thị Thu Hiền
dc.contributor.authorLê, Thủy Tiên
dc.date.accessioned2023-12-26T01:07:06Z-
dc.date.available2023-12-26T01:07:06Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342926en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51439-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.8 - tr.160-167 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến việc áp dụng thương mại điện tử trong doanh nghiệp nhỏ và vừa tại Việt Nam = Factors affecting the e-commerce implementation of small and medium-sized enterprises in Vietnamen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S82022160.pdf
  • Size : 991,5 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.