Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51439
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLý, Thị Thu Hiền
dc.contributor.authorLê, Thủy Tiên
dc.date.accessioned2023-12-26T01:07:06Z-
dc.date.available2023-12-26T01:07:06Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342926en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51439-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2022 - no.8 - tr.160-167 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến việc áp dụng thương mại điện tử trong doanh nghiệp nhỏ và vừa tại Việt Nam = Factors affecting the e-commerce implementation of small and medium-sized enterprises in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S82022160.pdf991.5 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.