Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorChu, Thị Mai Hương
dc.contributor.authorLê, Thị Dung
dc.date.accessioned2023-12-26T01:06:52Z-
dc.date.available2023-12-26T01:06:52Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342713en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51382-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Tây Bắc) - 2022 - no.25 - tr.93-100 - ISSN.2354-1091en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Tây Bắc)en
dc.titleVận dụng mô hình “Lớp học đảo ngược” trong dạy học lịch sử ở trường trung học phổ thông = Bottom up classroom model in teaching history at high schoolsen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv46S252022093.pdf
  • Size : 1,38 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.