Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51372
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Quốc Chiến
dc.contributor.authorNguyễn, ThịThúy Quỳnh
dc.date.accessioned2023-12-26T01:06:49Z-
dc.date.available2023-12-26T01:06:49Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=342673en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51372-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học (Trường Đại học Tây Bắc) - 2022 - no.25 - tr.31-36 - ISSN.2354-1091en
dc.subjectTạp chí Khoa học (Trường Đại học Tây Bắc)en
dc.titleNâng cao chất lượng tín dụng bằng chấm điểm khách hàng tại Ngân hàng Nông nghiệp và Phát triển Nông thôn chi nhánh huyện Mường Ảng, Điện Biên = Enhancing the credit service quality via customer scoring at Muong Ang branch (Điện Biên) of agribanken
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv46S252022031.pdf690.47 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.