Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51297
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Tiến Sỹ
dc.date.accessioned2023-12-26T01:06:27Z-
dc.date.available2023-12-26T01:06:27Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341967en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51297-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Quảng Nam - 2022 - no.22 - tr.97-112 - ISSN.0866-7586en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Quảng Namen
dc.titlePhân tích nhân tố tác động đến sự hài lòng của công dân đối với chất lượng dịch vụ hành chính công tại Ủy ban Nhân dân huyện Phú Ninh, tỉnh Quảng Nam = Quality of public administrative services at the people’s committee of Phu Ninh district, Quang Nam provinceen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv472S222022097.pdf
  • Size : 316,03 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.