Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51297
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Tiến Sỹ
dc.date.accessioned2023-12-26T01:06:27Z-
dc.date.available2023-12-26T01:06:27Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=341967en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51297-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học - Đại học Quảng Nam - 2022 - no.22 - tr.97-112 - ISSN.0866-7586en
dc.subjectTạp chí Khoa học - Đại học Quảng Namen
dc.titlePhân tích nhân tố tác động đến sự hài lòng của công dân đối với chất lượng dịch vụ hành chính công tại Ủy ban Nhân dân huyện Phú Ninh, tỉnh Quảng Nam = Quality of public administrative services at the people’s committee of Phu Ninh district, Quang Nam provinceen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv472S222022097.pdf316.03 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.