Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51049
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Thanh Nhàn
dc.contributor.authorNguyễn, Nhật Minh
dc.date.accessioned2023-12-20T02:45:04Z-
dc.date.available2023-12-20T02:45:04Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=318151en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51049-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.5 - tr.96-101 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐề xuất mô hình nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến việc sử dụng thương mại điện tử của khách du lịch tại địa phươngen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S52021096.pdf
  • Size : 243,57 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.