Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51049
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Thanh Nhàn
dc.contributor.authorNguyễn, Nhật Minh
dc.date.accessioned2023-12-20T02:45:04Z-
dc.date.available2023-12-20T02:45:04Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=318151en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/51049-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.5 - tr.96-101 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleĐề xuất mô hình nghiên cứu các nhân tố ảnh hưởng đến việc sử dụng thương mại điện tử của khách du lịch tại địa phươngen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.grantfulltextopen-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv146S52021096.pdf243.57 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.