Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50738
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Xuân Minh
dc.contributor.authorNguyễn, Việt Hằng
dc.date.accessioned2023-12-20T02:42:12Z-
dc.date.available2023-12-20T02:42:12Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315197en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50738-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.6 - tr.116-119 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến ý định thực hiện chuyển đổi số của các doanh nghiệp kinh doanh bán lẻ tại Tp. Hồ Chí Minh = Factors affecting the intention to implement digital transformation at retail businesses in Ho Chi Minh Cityen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S62021116.pdf
  • Size : 4,98 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.