Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50186
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHồ, Huy Tựu
dc.date.accessioned2023-12-15T07:19:49Z-
dc.date.available2023-12-15T07:19:49Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=318636en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50186-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dân - 2021 - no.287 - tr.76-85 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectTạp chí Kinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dânen
dc.titleSự khác biệt giữa các nhóm người tiêu dùng Việt Nam về hành vi tiêu dùng bền vữngen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv60S2872021076.pdf476.07 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.