Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50032
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Văn Thụy
dc.contributor.authorNguyễn, Hảo Quỳnh Như
dc.contributor.authorTrương, Anh Minh
dc.date.accessioned2023-12-15T07:18:53Z-
dc.date.available2023-12-15T07:18:53Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=319527en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50032-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.8 - tr.320-325 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến chất lượng dịch vụ E-Banking tại Ngân hàng TMCP Á Châu, Chi nhánh Đồng Naien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv146S82021320.pdf
  • Size : 4,76 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.