Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50029
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Huy Hoàng
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Duyên
dc.date.accessioned2023-12-15T07:18:51Z-
dc.date.available2023-12-15T07:18:51Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=319530en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/50029-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.8 - tr.326-330 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến quyết định gửi tiền của khách hàng cá nhân tại Ngân hàng TMCP Đầu tư và Phát triển Việt Nam - Chi nhánh Hóc Mônen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S82021326.pdf4.18 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.