Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49862
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrương, Thúy Mai
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hải Yến
dc.date.accessioned2023-12-15T07:17:41Z-
dc.date.available2023-12-15T07:17:41Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=319272en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49862-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesVăn hóa nghệ thuật - 2021 - no.464 - tr.39 - 44 - ISSN.0866-8655en
dc.subjectVăn hóa nghệ thuậten
dc.titleXây dựng thương hiệu điểm đến du lịch MICE cho vùng đồng bằng sông Hồng và duyên hải Đông Bắcen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv247S4642021039.pdf6.32 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.