Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49607
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHoàng, Mạnh Dũng
dc.contributor.authorTrần, Việt Hùng
dc.date.accessioned2023-12-15T07:14:06Z-
dc.date.available2023-12-15T07:14:06Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=318931en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49607-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH Quốc tế Hồng Bàng) - 2021 - no.16 - tr.59-74 - ISSN.2615-9686en
dc.subjectKhoa học (ĐH Quốc tế Hồng Bàng)en
dc.titleẢnh hưởng của chất lượng dịch vụ viễn thông di động đến sự hài lòng của khách hàng tại Trung tâm kinh doanh VNPT Tây Ninhen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv414S162021059.pdf6.9 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.