Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49386
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐinh, Kiệm
dc.contributor.authorHồ, Thị Thắm
dc.date.accessioned2023-12-15T07:12:32Z-
dc.date.available2023-12-15T07:12:32Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320198en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/49386-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Công thương - 2021 - no.10 - tr.224-233 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectTạp chí Công thươngen
dc.titlePhân tích đánh giá sự hài lòng của khách hàng khi sử dụng dịch vụ di động Vinaphone tại thành phố Long Xuyên, tỉnh An Giangen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S102021224.pdf4.52 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.