Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48993
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVõ, Tiến Sĩ
dc.date.accessioned2023-12-15T07:03:12Z-
dc.date.available2023-12-15T07:03:12Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=319820en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48993-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ, Đại học Duy Tân - 2021 - no.44 - tr.111-123 - ISSN.1859-4905en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ, Đại học Duy Tânen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của nhân viên Ngân hàng Thương Mại cổ phần Sài Gòn - Hà Nội, chi nhánh Đà Nẵngen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv416S442021111.pdf
  • Size : 609,82 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.