Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48986
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Hoàng Như Nguyên
dc.date.accessioned2023-12-15T07:03:09Z-
dc.date.available2023-12-15T07:03:09Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=319815en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48986-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học và Công nghệ, Đại học Duy Tân - 2021 - no.44 - tr.76-83 - ISSN.1859-4905en
dc.subjectTạp chí Khoa học và Công nghệ, Đại học Duy Tânen
dc.titleNghiên cứu các yếu tố của marketing địa phương trong thu hút vốn đầu tư vào tỉnh Quảng Ngãien
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextreserved-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv416S442021076.pdf540.65 kBAdobe PDF
  View online
Show simple item record

CORE Recommender
Sorry the service is unavailable at the moment. Please try again later.

Page view(s) 50

1
checked on Jan 10, 2025

Download(s)

1
checked on Jan 10, 2025

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.