Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48707
Title: Tác động của quảng cáo mạng xã hội tới hành vi mua sắm của người tiêu dùng đối với sản phẩm trang sức tại Việt Nam
Authors: Lưu, Thị Minh Ngọc
Keywords: Kinh tế và Kinh doanh (ĐHQG Hà Nội)
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Kinh tế và Kinh doanh (ĐHQG Hà Nội) - 2021 - no.2 - tr.51-61 - ISSN.0866-8612
URI: https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=319520
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48707
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv177V37S022021051.pdf
  • Size : 758,09 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.