Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48143
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Viết Lâm
dc.date.accessioned2023-12-15T03:35:16Z-
dc.date.available2023-12-15T03:35:16Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=326021en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48143-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dân - 2021 - no.289 - tr.65 - 73 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectKinh tế & Phát triển - Đại học Kinh tế Quốc dânen
dc.titleMarketing bền vững và ứng dụng cho các doanh nghiệp Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2892021065.pdf
  • Size : 3,85 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.