Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48088
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLâm, Ngọc Thùy
dc.date.accessioned2023-12-15T03:34:54Z-
dc.date.available2023-12-15T03:34:54Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325971en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48088-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học & Đào tạo Ngân hàng - Học viện Ngân hàng - 2021 - no.231 - tr.61 - 69 - ISSN.1859 -01IXen
dc.subjectKhoa học & Đào tạo Ngân hàng - Học viện Ngân hàngen
dc.titleÝ định mua sản phẩm thời trang nội địa: Kết quả nghiên cứu của nhóm thế hệ Z tại Lâm Đồngen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv284S2312021061.pdf
  • Size : 1,11 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.