Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48039
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNgô, Minh Tâm
dc.contributor.authorNguyễn, Tài Năng
dc.contributor.authorNgô, Minh Tiến
dc.date.accessioned2023-12-15T03:34:31Z-
dc.date.available2023-12-15T03:34:31Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320376en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48039-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.15 - tr.128-131 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác yếu tố ảnh hưởng đến ý định mua sản phẩm xanh của khách hàng tại các siêu thị ở Tp. Huế, tỉnh Thừa Thiên Huếen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S152021128.pdf239.34 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.