Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48026
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Dương
dc.date.accessioned2023-12-15T03:34:27Z-
dc.date.available2023-12-15T03:34:27Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320364en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48026-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.15 - tr.79-83 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleĐánh giá sự hài lòng về chất lượng dịch vụ thương mại của các doanh nghiệp phân phối hàng hóa tại Lào Caien
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S152021079.pdf303.34 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.