Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48017
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNghiêm, Phúc Hiếu
dc.contributor.authorTrang, Tử Tự Thành
dc.contributor.authorTrần, Văn Thi
dc.contributor.authorTrần, Thu Trang
dc.contributor.authorTrần, Tây Sơn
dc.contributor.authorNguyên, Thanh Hoa
dc.contributor.authorTrần, Lê Đình Hiếu
dc.date.accessioned2023-12-15T03:34:24Z-
dc.date.available2023-12-15T03:34:24Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320357en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48017-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.15 - tr.50-53 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến tài sản thương hiệu bánh tráng An Ngãi, huyện Long Điền, tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàuen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S152021050.pdf245.28 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.