Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48017
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNghiêm, Phúc Hiếu
dc.contributor.authorTrang, Tử Tự Thành
dc.contributor.authorTrần, Văn Thi
dc.contributor.authorTrần, Thu Trang
dc.contributor.authorTrần, Tây Sơn
dc.contributor.authorNguyên, Thanh Hoa
dc.contributor.authorTrần, Lê Đình Hiếu
dc.date.accessioned2023-12-15T03:34:24Z-
dc.date.available2023-12-15T03:34:24Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320357en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48017-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.15 - tr.50-53 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến tài sản thương hiệu bánh tráng An Ngãi, huyện Long Điền, tỉnh Bà Rịa - Vũng Tàuen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S152021050.pdf
  • Size : 245,28 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.