Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Minh Châu
dc.contributor.authorNguyễn, Thu Ba
dc.date.accessioned2023-12-15T03:34:19Z-
dc.date.available2023-12-15T03:34:19Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320343en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48003-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.12 - tr.137-140 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến hành vi đặt đồ ăn trực tuyến của thế hệ Z tại Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S122021137.pdf
  • Size : 245,86 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.