Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48002
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Tú
dc.date.accessioned2023-12-15T03:34:19Z-
dc.date.available2023-12-15T03:34:19Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320344en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/48002-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.12 - tr.141-144 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến sự hài lòng của khách du lịch đối với các nhà hàng trên địa bàn Hà Nộien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv139S122021141.pdf
  • Size : 231,15 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.