Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47979
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Thị Mỹ Hạnh
dc.contributor.authorNguyễn, Văn Kỳ Long
dc.contributor.authorNguyễn, Tiến Sơn
dc.contributor.authorLê, Trần Hoàng Oanh
dc.contributor.authorDương, Thị Ngọc Mai
dc.date.accessioned2023-12-15T03:22:01Z-
dc.date.available2023-12-15T03:22:01Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320321en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47979-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.12 - tr.49-52 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleGiải pháp nâng cao sự hài lòng của sinh viên về dịch vụ cung cấp cơ sở vật chất của trường đại học tư thụcen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S122021049.pdf249.87 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.