Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47958
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHà, Nam Khánh Giao
dc.contributor.authorVõ, Mộng Thùy Dung
dc.date.accessioned2023-12-15T03:21:55Z-
dc.date.available2023-12-15T03:21:55Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320303en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47958-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (ĐH An Giang) - 2021 - no.28 - tr.37-47 - ISSN.0866-8086en
dc.subjectKhoa học (ĐH An Giang)en
dc.titleSự hài lòng của khách hàng về dịch vụ hàng lẻ nhập khẩu bằng container tại công ty Ecu Worldwide Việt namen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv426S282021037.pdf475.31 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

3
checked on Nov 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.