Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47918
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐào, Thị Hương
dc.date.accessioned2023-12-15T03:21:45Z-
dc.date.available2023-12-15T03:21:45Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=320252en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47918-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.9 - tr.80-82 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleXây dựng mô hình nghiên cứu Marketing nội bộ của các doanh nghiệp ngành mayen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv139S92021080.pdf186.22 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.