Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47888
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBùi, Văn Tuấn
dc.contributor.authorTrần, Thị Hiên
dc.date.accessioned2023-12-15T03:21:37Z-
dc.date.available2023-12-15T03:21:37Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=325921en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47888-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesVăn hóa và Nguồn lực - 2021 - no.3 - tr.59-68 - ISSN.2354-0907en
dc.subjectVăn hóa và Nguồn lựcen
dc.titlePhát huy nguồn lực văn hóa Thăng Long - Hà Nội trong phát triển thương hiệu "thành phố sáng tạo"en
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv495S32021059.pdf
  • Size : 9,88 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.