Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47882
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Bích Thùy
dc.date.accessioned2023-12-15T03:21:35Z-
dc.date.available2023-12-15T03:21:35Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321497en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47882-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học quản lý Giáo dục - 2021 - no.1 - tr.19-23 - ISSN.2354-0788en
dc.subjectKhoa học quản lý Giáo dụcen
dc.titleĐánh giá năng lực quản trị nhà trường của hiệu trưởng trường mầm non theo tiếp cận quy trình xây dựng chính sách = ASSESSMENT OF SCHOOL ADMINISTRATION COMPETENCE OF PRESCHOOL PRINCIPALS FOLLOWING THE APPROACH OF POLICY-MAKING PROCESSen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv500V29S12021019.pdf529.65 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.