Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47841
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Lộc
dc.contributor.authorBành, Tú Phụng
dc.date.accessioned2023-12-15T03:21:21Z-
dc.date.available2023-12-15T03:21:21Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321371en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47841-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học quản lý Giáo dục - 2021 - no.2 - tr.46-52 - ISSN.2354-0788en
dc.subjectKhoa học quản lý Giáo dụcen
dc.titleVận dụng thuyết đa trí tuệ vào dạy học tiếng Anh cho học sinh tiểu học = APPLYING THEORY OF MULTIPLE INTELLIGENCES IN TEACHING ENGLISH FOR PRIMARY SCHOOL PUPILSen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv500V30S22021046.pdf
  • Size : 729,28 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.