Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47239
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, Giang Nam
dc.date.accessioned2023-12-15T02:08:17Z-
dc.date.available2023-12-15T02:08:17Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=315115en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47239-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế và Dự báo - 2021 - no.3 - tr.99-102 - ISSN.0866-7120en
dc.subjectTạp chí Kinh tế và Dự báoen
dc.titleHệ thống quản lý quan hệ khách hàng tích hợp mạng xã hội và kết quả kinh doanh của các DNNVV trong ngành ở du lịch Việt Nam = Customer relationship management system and performance of SMEs in tourism industry in Vietnamen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv139S32021099.pdf4.76 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 20

2
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.