Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47224
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Huỳnh, Thị Phương Thúy | |
dc.date.accessioned | 2023-12-15T02:08:09Z | - |
dc.date.available | 2023-12-15T02:08:09Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321967 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47224 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Tạp chí Giáo dục - 2021 - no.498 - tr.45-49 - ISSN.2354-0753 | en |
dc.subject | Tạp chí Giáo dục | en |
dc.title | Ảnh hưởng của nhận thức luận kinh nghiệm duy cảm trong tư tưởng giáo dục của John Locke | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.