Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47098
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Quý
dc.contributor.authorTrương, Quang Đức
dc.date.accessioned2023-12-15T02:04:45Z-
dc.date.available2023-12-15T02:04:45Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321775en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/47098-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTài chính và Doanh nghiệp - 2021 - no.3 - tr.12-15 - ISSN.1859-3887en
dc.subjectTài chính và Doanh nghiệpen
dc.titleGiải pháp xây dựng chiến lược phát triển sản phẩm của tập đoàn AWLA tại Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv246S032021012.pdf
  • Size : 2,49 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.