Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46776
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hồng Minh
dc.date.accessioned2023-12-15T02:02:45Z-
dc.date.available2023-12-15T02:02:45Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=318965en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46776-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dương - 2021 - no.589 - tr.73-75 - ISSN.0868-3808en
dc.subjectTạp chí Kinh tế Châu Á - Thái Bình Dươngen
dc.titlePhát triển dịch vụ: một trong những yếu tố quyết định thành công của ngân hàng bán lẻen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv168S5892021073.pdf3.87 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s) 10

6
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.