Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46502
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorThái, Thị Kim Oanh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Kim Thoa
dc.date.accessioned2023-12-15T01:48:36Z-
dc.date.available2023-12-15T01:48:36Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321837en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46502-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế & Phát triển - 2021 - no.288 - tr.93 - 102 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectKinh tế & Phát triểnen
dc.titleCác nhân tố ảnh hưởng đến lòng trung thành của khách hàng đối với dịch vụ Mytv trên địa bàn tỉnh Nghệ Anen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CTv60S2882021093.pdf5.22 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.