Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46501
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Phúc Nguyên
dc.contributor.authorHoàng, Anh Viện
dc.date.accessioned2023-12-15T01:48:36Z-
dc.date.available2023-12-15T01:48:36Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321836en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46501-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế & Phát triển - 2021 - no.288 - tr.83 - 92 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectKinh tế & Phát triểnen
dc.titleẢnh hưởng của năng lực cạnh tranh động đến kết quả kinh doanh: Trường hợp các công ty du lịch tại Miền Trungen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2882021083.pdf
  • Size : 5,91 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.