Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Hữu Khôi
dc.date.accessioned2023-12-15T01:48:36Z-
dc.date.available2023-12-15T01:48:36Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321835en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46500-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKinh tế & Phát triển - 2021 - no.288 - tr.74 - 82 - ISSN.1859-0012en
dc.subjectKinh tế & Phát triểnen
dc.titleTrách nhiệm xã hội đối với nhân viên và hiệu quả làm việc: Vai trò trung gian của hành vi công dân tổ chức trong bối cảnh dịch vụ khách sạnen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CTv60S2882021074.pdf
  • Size : 5,28 MB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.