Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46457
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorHà, Nam Khánh Giao
dc.contributor.authorTrần, Quốc Bình
dc.date.accessioned2023-12-15T01:48:22Z-
dc.date.available2023-12-15T01:48:22Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=321641en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46457-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesCông thương - 2021 - no.07 - tr.69 - 77 - ISSN.0866-7756en
dc.subjectCông thươngen
dc.titleẢnh hưởng của văn hóa doanh nghiệp đến sự gắn bó của nhân viên công ty trách nhiệm hữu hạn Sản xuất - Thương mại Nhật Quangen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv146S72021069.pdf3.89 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.