Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46056
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Anh Mỹ
dc.contributor.authorLê, Quang Phú Vinh
dc.contributor.authorVõ, Thanh Bình
dc.contributor.authorNguyễn, Ngọc Minh
dc.date.accessioned2023-12-15T01:42:18Z-
dc.date.available2023-12-15T01:42:18Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=322448en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/46056-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesPhát triển Khoa học và Công nghệ - Kỹ thuật và Công nghệ (ĐHQG Tp.HCM) - 2021 - no.4 - tr.671-679 - ISSN.2615-9872en
dc.subjectPhát triển Khoa học và Công nghệ - Kỹ thuật và Công nghệ (ĐHQG Tp.HCM)en
dc.titleTối ưu hóa khối lượng của cặp bánh răng trụ răng thẳngen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CTv149S042021671.pdf1.36 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

4
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.