Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45786
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Đức Dũng
dc.contributor.authorNguyễn, Duy Tiến
dc.contributor.authorThái, Khắc Chiến
dc.date.accessioned2023-12-15T01:40:50Z-
dc.date.available2023-12-15T01:40:50Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=323023en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45786-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Giao thông vận tải - 2021 - no.2 - tr.687-701 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectKhoa học Giao thông vận tảien
dc.titleNghiên cứu các đặc trưng cơ học của bê tông sử dụng cát mịn phối trộn cát nghiền trong xây dựng cầuen
dc.typeArticleen
item.languageiso639-1vi-
item.fulltextCó toàn văn-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.