Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45700
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Văn Khôi
dc.contributor.authorAn, Thị Hoài Thu Anh
dc.contributor.authorĐặng, Việt Phúc
dc.date.accessioned2023-12-15T01:38:04Z-
dc.date.available2023-12-15T01:38:04Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=322932en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45700-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Giao thông vận tải - 2021 - no.2 - tr.317-329 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectKhoa học Giao thông vận tảien
dc.titleTối ưu tốc độ chạy tàu đường sắt đô thị để tối thiểu hóa điện năng tiêu thụ và êm dịu của hành khách = OPTIMIZING THE URBAN TRAIN SPEED TO MINIMIZE THE ENERGY CONSUMPTION AND COMFORTen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv287V72S32021317.pdf845.59 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

5
checked on Dec 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.