Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45617
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLương, Xuân Chiểu
dc.contributor.authorNguyễn, Quang Phúc
dc.contributor.authorChu, Tiến Dũng
dc.date.accessioned2023-12-15T01:37:40Z-
dc.date.available2023-12-15T01:37:40Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=322591en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45617-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Giao thông vận tải - 2021 - no.2 - tr.158-165 - ISSN.1859-2724en
dc.subjectKhoa học Giao thông vận tảien
dc.titleNghiên cứu mối tương quan thực nghiệm giữa cường độ chịu kéo khi uốn và mô đun đàn hồi của bê tông xi măng làm mặt đường = A STUDY ON EMPIRICAL RELATIONSHIP BETWEEN MODULUS OF RUPTURE AND ELASTIC MODULUS OF CEMENT CONCRETE USED FOR PAVEMENTen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv287V72S22021158.pdf580.92 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.