Please use this identifier to cite or link to this item:
http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45617
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lương, Xuân Chiểu | |
dc.contributor.author | Nguyễn, Quang Phúc | |
dc.contributor.author | Chu, Tiến Dũng | |
dc.date.accessioned | 2023-12-15T01:37:40Z | - |
dc.date.available | 2023-12-15T01:37:40Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=322591 | en |
dc.identifier.uri | http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45617 | - |
dc.language.iso | vi | en |
dc.relation.ispartofseries | Khoa học Giao thông vận tải - 2021 - no.2 - tr.158-165 - ISSN.1859-2724 | en |
dc.subject | Khoa học Giao thông vận tải | en |
dc.title | Nghiên cứu mối tương quan thực nghiệm giữa cường độ chịu kéo khi uốn và mô đun đàn hồi của bê tông xi măng làm mặt đường = A STUDY ON EMPIRICAL RELATIONSHIP BETWEEN MODULUS OF RUPTURE AND ELASTIC MODULUS OF CEMENT CONCRETE USED FOR PAVEMENT | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Báo - Tạp chí |
Files in This Item:
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.