Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45388
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorĐặng, Hoàng Minh Quân
dc.contributor.authorPhạm, Ngọc Kim Giao
dc.date.accessioned2023-12-15T01:36:32Z-
dc.date.available2023-12-15T01:36:32Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=323162en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/45388-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesNghiên cứu Tài chính - Marketing - 2021 - no.4 - tr.114-126 - ISSN.1859-3690en
dc.subjectNghiên cứu Tài chính - Marketingen
dc.titleTác động của giá trị chức năng, xã hội và cảm xúc đối với ý định chơi lại game: Vai trò điều tiết của cường độ sử dụngen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : 1859-3690V64S42021114.pdf
  • Size : 471,6 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.