Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44916
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Đắc Hưng
dc.date.accessioned2023-12-15T01:31:14Z-
dc.date.available2023-12-15T01:31:14Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=323878en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44916-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm kỹ thuật Hưng Yên) - 2021 - no.29 - tr.119-125 - ISSN.2354-0575en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm kỹ thuật Hưng Yên)en
dc.titleMarketing ngân hàng hướng tới sự phát triển bền vững trong kỷ nguyên số hiện nayen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv380S292021119.pdf
  • Size : 765,63 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.