Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44845
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorVũ, Xuân Trường
dc.contributor.authorNguyễn, Năng Minh
dc.contributor.authorNông, Văn Vìn
dc.date.accessioned2023-12-15T01:26:51Z-
dc.date.available2023-12-15T01:26:51Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=323805en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44845-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học (Đại học Sư phạm kỹ thuật Hưng Yên) - 2021 - no.29 - tr.54-60 - ISSN.2354-0575en
dc.subjectKhoa học (Đại học Sư phạm kỹ thuật Hưng Yên)en
dc.titleNghiên cứu ảnh hưởng mức ga của động cơ diesel đến năng suất và chi phí nhiên liệu riêng của liên hợp máy kéoen
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv380S292021054.pdf1.84 MBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Download(s)

2
checked on Dec 22, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.