Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44734
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorLê, xuân Tùng
dc.contributor.authorĐặng, Ngọc Mỹ Tiên
dc.date.accessioned2023-12-15T01:26:22Z-
dc.date.available2023-12-15T01:26:22Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=323426en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44734-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục và Xã hội - 2021 - no.123 - tr.70-75 - ISSN.1859-3917en
dc.subjectTạp chí Giáo dục và Xã hộien
dc.titleVận dụng phương pháp so sánh trong nghiên cứu khoa học pháp lý - một sô vân đê cần suy ngẫmen
dc.typeArticleen
item.cerifentitytypePublications-
item.languageiso639-1vi-
item.openairetypeArticle-
item.grantfulltextopen-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.fulltextCó toàn văn-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv328S1232021070.pdf701.18 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

11
checked on Dec 30, 2024

Download(s)

11
checked on Dec 30, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.