Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44725
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Danh Nam
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Diệu Ngọc
dc.date.accessioned2023-12-15T01:26:20Z-
dc.date.available2023-12-15T01:26:20Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=323420en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44725-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Giáo dục và Xã hội - 2021 - no.123 - tr.38-43 - ISSN.1859-3917en
dc.subjectTạp chí Giáo dục và Xã hộien
dc.titleSử dụng biểu diễn trực quan động hỗ trợ học sinh suy luận toán họcen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv328S1232021038.pdf
  • Size : 689,47 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.