Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44657
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Hải Châu
dc.date.accessioned2023-12-15T01:26:04Z-
dc.date.available2023-12-15T01:26:04Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=323338en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44657-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Nam - 2021 - no.40 - tr.30-35 - ISSN.2615-8957en
dc.subjectTạp chí Khoa học Giáo dục Việt Namen
dc.titleThiết kế tình huống thực tiễn có bối cảnh thực trong dạy học môn Toán ở tiểu họcen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv489S402021030.pdf917.56 kBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Page view(s)

1
checked on Nov 23, 2024

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.