Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44576
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPhạm, Thị Thu Hương
dc.date.accessioned2023-12-15T01:25:40Z-
dc.date.available2023-12-15T01:25:40Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324303en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44576-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesTài chính - Quản trị kinh doanh - 2021 - no.22 - tr.80-88 - ISSN.2525-2569en
dc.subjectTài chính - Quản trị kinh doanhen
dc.titleThực trạng và giải pháp phát triển thương mại điện tử theo hình thức B2C tại Việt Namen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv480S222021080.pdf
  • Size : 702,38 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.