Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44537
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorTrần, Thị Thanh Thúy
dc.date.accessioned2023-12-15T01:25:29Z-
dc.date.available2023-12-15T01:25:29Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324231en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44537-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesGiáo chức Việt Nam - 2021 - no.172 - tr.88-92 - ISSN.1859-2902en
dc.subjectGiáo chức Việt Namen
dc.titleMột số biện pháp góp phần phát triển năng lực tư duy và lập luận toán học cho học sinh THPT của tỉnh Cao Bằngen
dc.typeArticleen
item.grantfulltextrestricted-
item.cerifentitytypePublications-
item.fulltextCó toàn văn-
item.openairetypeArticle-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat Existing users please Login
CVv436S1722021088.pdf1.52 MBAdobe PDF
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.