Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44460
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Vũ Như Quỳnh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hương Sen
dc.date.accessioned2023-12-15T01:25:03Z-
dc.date.available2023-12-15T01:25:03Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324113en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44460-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Tài chính Kế toán - Đại học Tài chính Kế toán (Bộ Tài chính) - 2021 - no.21 - tr.45-51 - ISSN.2354-0958en
dc.subjectKhoa học Tài chính Kế toán - Đại học Tài chính Kế toán (Bộ Tài chính)en
dc.titleNghiên cứu ảnh hưởng chất lượng dịch vụ du lịch đến sự hài lòng của du khách tại điểm đến tỉnh Quảng Ngãien
dc.typeArticleen
item.fulltextCó toàn văn-
item.grantfulltextopen-
item.openairetypeArticle-
item.cerifentitytypePublications-
item.openairecristypehttp://purl.org/coar/resource_type/c_18cf-
item.languageiso639-1vi-
Appears in Collections:Báo - Tạp chí
Files in This Item:
File SizeFormat
CVv457S212021045.pdf855.98 kBAdobe PDF
  View online
View/Open
Show simple item record

CORE Recommender

Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.