Please use this identifier to cite or link to this item: http://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorNguyễn, Vũ Như Quỳnh
dc.contributor.authorNguyễn, Thị Hương Sen
dc.date.accessioned2023-12-15T01:25:03Z-
dc.date.available2023-12-15T01:25:03Z-
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://sti.vista.gov.vn/tw/Pages/tai-lieu-khcn.aspx?ItemID=324113en
dc.identifier.urihttp://thuvienlamdong.org.vn:81/handle/DL_134679/44460-
dc.language.isovien
dc.relation.ispartofseriesKhoa học Tài chính Kế toán - Đại học Tài chính Kế toán (Bộ Tài chính) - 2021 - no.21 - tr.45-51 - ISSN.2354-0958en
dc.subjectKhoa học Tài chính Kế toán - Đại học Tài chính Kế toán (Bộ Tài chính)en
dc.titleNghiên cứu ảnh hưởng chất lượng dịch vụ du lịch đến sự hài lòng của du khách tại điểm đến tỉnh Quảng Ngãien
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Báo - Tạp chí

Files in This Item:
Thumbnail

  • File : CVv457S212021045.pdf
  • Size : 855,98 kB
  • Format : Adobe PDF


  • Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.